Aranıyor
Müslüman olduğum yıllarda müslümanların bilimsel ve ahlaklı olmalarını dert edinip sayfalarca tantana yapabilecek yorumlarım olurdu. Ateizme bakış attığımda onlara islamı- yaratıcıyı anlatmak için hevesli hevesli cümlelerim... Atatürkçülüğü sindirdiğimde islamcılara edilecek milyon çift lafım.. şu an öyle bir noktadayım ki savunmaya değer, tükürük saça saça bir şeyleri iknaya uğraşmak için elimde hiç bir değer yok. Kendimi uzay boşluğunda gibi tarif etsem yerinde olacak. Ne islamcı aileme, ne milliyetçilik yaptığını sanan meslektaşlarıma, ne de dinleri yererken nefret dışında bir şey ekemeyen ateistlere laf anlatasım var. Mücadelesini vereceğim bir duruş bir dava yok. Haydi gelin bunu savunun bakın budur makuliyet diyeceğim bir fikir yok. Üret o zaman Zehra. O da yok. Vallahi ziyandayım billahi ziyandayım.
Yorumlar
Yorum Gönder