Son havadisler şu şekilde : yetişkinliğin sıkıcı dünyasında monotonluğa şükrettiğim yerdeyim. Hastalık ve ölüm artık en büyük fobim. Yaşayasım var. En çok yaşamak istediğim anlar gezmek eylemini içeren anlar. Yeni bir şey öğrenme hevesimin közü de söndü. Bilime olan inancım kapitalist suçlar yüzünden azaldı. Evrensel değerler hala kalbimin derinliklerinde. Yüzyıllardır yaşandığı gibi yaşayıp ölmenin en doğal ve en doğrusu olduğuna kanaat getirdiğim için galiba üreyeceğim ve evrimsel hikayede var olacağım.
Uzun zamandır düşünemediğimi daha doğrusu merak etmediğimi acıklı bir halde gözlemlemekteyim. Merak edip düşünüp bir şeyler kurcalayan Zehra artık bir şeyler üretmeli derken.. elindeki bulgurdan da oldu anlaşılan. Evreni, kaderi, var olmayı, yokluğu, sonsuzluğu kurcalayan üretemese de üretilenleri okumak için bir güdüye sahip Zehra’nın korktuğu başına geldi; içinde yanan merak ateşi söndü galiba. Vallahi bu benim sonumdur. Tekrar o meşaleye bir heyecan üfürüğü gereklidir. Sesini kıstığım hayat amacım yok çığlığımın yeniden yükselmesi için uygun bir zemindeyim. Beni böyle körelten beni sevmedim. Sanata dair okurdum bilimsel içeriklere göz yummazdım ne biliyim okuma listem hiç boş kalmaz aldığım kitaplar belirlediğim sürede biterdi. Ben beni bitiriyor şimdi korkuyorum. Ölüme kadar böyle giderse dünyanın en mutsuz ölüsü olacağım. Bir baltaya sap olmadan bir ağaç dikmeden ölemem. Çaresizim aklıma hiçbir fikir gelmediği gönlüme bir istek düşmediği için. Şengör ün de dediği gibi ziyan olup g...
Yorumlar
Yorum Gönder